Συχνές Ερωτήσεις
Τι σημαίνει η κατάσταση του ρολογιού?
Πως να ελέγξουμε αν το ρολόι έχει κουτί?
Υπάρχει επιλογή για αγορά με πίστωση?
Ποιες είναι οι μέθοδοι πληρωμής?
Με ποιά μεταφορική εταιρεία γίνεται και για πόσο χρόνο?
Υπάρχει φυσικό κατάστημα όπου μπορείτε να δείτε και να δοκιμάσετε το προϊόν?
Πότε θα είναι διαθέσιμο ένα μοντέλο?
Μπορώ να παραγγείλω λουρί για συγκεκριμένο μοντέλο?
Τι σημαίνει 1+1 χρόνο εγγύηση?
Πως καταλαβαίνω αν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο?
Μπορώ να επιστρέψω ένα αγορασμένο προϊόν?
Τα ρολόγια είναι αυθεντικά?
Ναι! Όλα τα προϊόντα στην ιστοσελίδα είναι 100% αυθεντικά, εγγυημένη προέλευση και αποδεδειγμένη ποιότητα, χωρίς εξαιρέσεις και συμβιβασμούς.
Πως μπορώ να παραγγείλω?
Μια παραγγελία μπορεί να γίνει μέσω του ίδιου του ιστότοπου, συμπληρώνοντας τα στοιχεία αποστολής στη σελίδα Πληρωμή. Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε μεσω του email μας: [email protected] ή τηλεφωνικά: 0877147157. Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε στη σελίδα μας στο Facebook.
Τι σημαίνει η κατάσταση του ρολογιού?
Η Timedix είναι μια εταιρεία,που πωλεί προϊόν εκκαθάρισης και γι 'αυτό έχουμε προϊόντα με διαφορετικές καταστάσεις. Έχουμε 4 κύριες καταστάσεις: Καινούργιο,Σαν καινούργιο,Σε πολύ καλή κατάσταση,Σε καλή κατάσταση.
- “Καινούργιο” - σε άριστη κατάσταση στο αυθεντικό κουτί, χωρίς ελαττώματα, γρατζουνιές ή επιφανειακές ανακοινώσεις.
- “Σαν καινούργιο” - σε άριστη κατάσταση, χωρίς παρατηρήσεις σχετικά με το ρολόι, αλλά η κατάσταση της συσκευασίας (κουτί) δεν πληροί τις προδιαγραφές Timedix για καινούργιο προϊόν.
- “Σε πολύ καλή κατάσταση” - έχει ελάχιστη επιφανειακά προβλήματα ή ελαττώματα στο μεγαλύτερο μέρος του που δεν είναι αντιληπτά με γυμνό μάτι , υπάρχουν πολύ ελαφριές ενδείξεις χρήσης ή η αρχική του συσκευασία (κουτί) έχει αντικατασταθεί (ή είναι ανύπαρκτη) για την προστασία του προϊόντος Λοιπόν, τα τοποθετούμε στην κατηγορία "σε πολύ καλή κατάσταση".
- “Σε καλή κατάσταση” - έχει ένα σχετικά μεγάλα επιφανειακά ελαττώματα και ή εξαρτήματα που λείπουν, γι' αυτό τα τοποθετούμε στην κατάσταση «καλό». Είναι πιθανό η αρχική συσκευασία (κουτί) να αντικατασταθεί ή να λείπει.
Πως να ελέγξουμε αν το ρολόι έχει κουτί?
Αυτό σημειώνεται στη σελίδα του προϊόντος, στο τμήμα Περιγραφή, στο πεδίο Προδιαγραφή.
Υπάρχει επιλογή για αγορά με πίστωση?
Ναι με πιστωτική κάρτα μπορούν να αγοράσετε προϊόντα αξίας άνω των 150€
Ποιες είναι οι μέθοδοι πληρωμής?
Μπορείτε να πληρώσετε μέσω Αντικαταβολής, μέσω Τράπεζας, μέσω PayPal, με πίστωση σε UniCredit Bulbank ή Bitcoin, Ethereum, Litecoin, Bitcoin Cash (Coinbase).
Με ποιά μεταφορική εταιρεία γίνεται και για πόσο χρόνο?
Τα δέματα αποστέλλονται με την μεταφορική εταιρεία Γενική Ταχυδρομική.Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-2 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ μετα την επεξεργασία της παραγγελίας.
Υπάρχει φυσικό κατάστημα όπου μπορείτε να δείτε και να δοκιμάσετε το προϊόν?
Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κανένα φυσικό κατάστημα και πωλούμε τα προϊόντα μας μόνο στο διαδίκτυο.
Πότε θα είναι διαθέσιμο ένα μοντέλο?
Δεν μπορούμε να πούμε ακριβώς πότε ένα μοντέλο θα είναι διαθέσιμο ξανά στον ιστότοπό μας. Αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή "Ειδοποιήστε με μόλις φτάσει", όπου πρέπει να αφήσετε τα στοιχεία σας και όταν λάβουμε το μοντέλο, θα ειδοποιηθείτε αυτόματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Τι σημαίνει αδιάβροχο?
Η αντοχή στο νερό των ρολογιών κατατάσσεται σε εργαστηριακές δοκιμές για αντοχή στην πίεση που διεξάγεται από έναν κολυμβητή ή ένας δύτης ακίνητο με την δεδομένη πίεση. Το αδιάβροχο ρολόι δεν μπορεί να εγγυηθεί για πάντα. Μπορεί να επηρεαστεί από τη χρήση ή από τυχαία κρούση της κορόνσς.
- 10M = 1ATM = 1BAR Τυχαία επαφή με σταγόνες νερού
- 30M = 3ATM = 3BAR Πλύσιμο στο χέρι, επαφή με τη βροχή
- 50M = 5ATM = 5BAR Αντοχή σε κρύες ντους και επιφανειακή κολύμβηση
- 100M = 10ATM = 10BAR Ιδανικό για κολύμπι
- 200M = 20ATM = 20BAR Κατάλληλο για καταδύσεις
Μπορώ να παραγγείλω λουρί για συγκεκριμένο μοντέλο?
Μπορούμε μόνο να σας προσφέρουμε τα διαθέσιμα λουριά που έχουμε στον ιστότοπο μας.Λουριά για άλλα μοντέλα δεν μπορούμε να σας διαθέσουμε.
Τι σημαίνει 1+1 χρόνο εγγύηση?
Η εγγύηση ισχύει για χρονικό διάστημα ενός έτους από την ημερομηνία παραλαβής του ρολογιού. Αυτή η εγγύηση είναι για το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Εάν επιθυμείτε, μπορείτε να προσθέσετε την επιλογή για 2 χρόνια εγγύηση, η οποία καταβάλλεται επιπλέον στην τιμή των 9,78€.
Πως καταλαβαίνω αν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο?
Η διαθεσιμότητα όλων των ρολογιών παρατίθεται στη σελίδα του μοντέλου, ακριβώς πάνω από το κουμπί "Παρήγγειλε".
Τι σημαίνει Τιμή Αγοράς?
Ως "τιμή αγοράς" νοείται η τιμή στην οποία πωλείται το προϊόν σε άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα ή σε άλλους διεθνείς δικτυακούς τόπους. Αυτή είναι η μέση τιμή όλων αυτών των πηγών. Έτσι, μπορείτε να δείτε πόσα εξοικονομείτε εάν ολοκληρώσετε μια παραγγελία στον ιστότοπό μας.
Πόσο κοστίζει η παράδοση?
Η παράδοση οποιασδήποτε παραγγελίας άνω των 80 € είναι ΔΩΡΕΑΝ οπουδήποτε στην Ελλάδα. Για τις παραγγελίες κάτω των 80 € , η τιμή παράδοσης είναι 4€.
Μπορώ να επιστρέψω ένα αγορασμένο προϊόν?
Η επιστροφή των αγορασθέντων προϊόντων από την ιστοσελίδα του Timedix είναι δυνατή ΜΟΝΟ μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας.Το προϊόν πρέπει να είναι όπως το λάβατε με το κουτί του(εφόσον είχε)την εγγύηση και την απόδειξη.Σε περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας ή χρήσης του περιεχομένου, μπορεί η επιστροφή να απορρηφθεί.
Μπορώ να αλλάξω ένα αγορασμένο προϊόν?
Ναι, η αντικατάσταση μπορεί να γίνει μετά από μια προκαταβολική επαφή μαζί μας καθορίζοντας το μοντέλο που θέλετε. Στη συνέχεια, πρέπει να στείλετε το ήδη αγορασμένο ρολόι και στη συνέχεια θα σας στείλουμε το νέο μοντέλο αντικατάστασης. Εάν το αντικατασταθέν ρολόι είναι φθηνότερο, θα αποκαταστήσουμε τη διαφορά. Αν είναι πιο ακριβό, θα σας το στείλουμε με χρέωση.
Υπάρχει επιλογή εξέτασης και δοκιμής πριν την παράδοση?
Ναι, η επιλογή εξέτασης και δοκιμής περιλαμβάνεται πάντα στην παράδοση κάθε στοιχείου που στέλνουμε.